12 de març del 2014

Ens presentem (3) : Carles Rodríguez

Hola! Sóc en Carles, canadenc de naixement i català per convicció, he viscut pràcticament tota la meva vida a Sabadell però també he rodat una mica pel món pels meus estudis primer i per qüestions laborals després.
Sóc llicenciat en comerç per una escola de negocis francesa i m’he format professionalment al Regne Unit, Estats Units i Canadà sempre en departaments de màrqueting i comunicació.
Actualment visc a Mèxic amb una mexicana encantadora què va aconseguir fer-me  descobrir i instal·lar-me en aquest gran país. He estat gerent del Club Catalán de Negocios de México i actualment treballo per una important institució de comerç exterior, generant oportunitats de negoci per a totes aquelles empreses i persones que hagin escollit el país asteca com a mercat exterior. M’agrada teixir xarxes de contactes eficients, estar ben informat, treballar en equip i sóc bon amic del meus amics. 
Us invito a participar d’aquest engrescador projecte, on tothom hi té cabuda. Som-hi! Ens trobem a Catalonia Network!

En Carles és el nostre responsable de Relacions institucionals i del Programa #IBC (International Business Club)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada